82-1668-ico-wu.jpg

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! levitra

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oceni etap choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, abyś prócz właściwego odżywiania czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie problemy (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio